هیئت Revista انتظار دارند که آنچلوتی در تابستان از رئال مادرید جدا شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هیئت Revista انتظار دارند که آنچلوتی در تابستان از رئال مادرید جدا شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هیئت Revista انتظار دارند که آنچلوتی در تابستان از رئال مادرید جدا شود

هیئت کارشناسی برنامه Revista de la Liga موافق هستند که با وجود اطمینان دهی اخیر فلورنتینو پرز، بعید است کارلو آنچلوتی فصل آینده نیز هدایت تیم رئال مادرید را به عهده داشته باشد.

طـرفداری- بنا به گزارش Sky sports، گیلم بالاگ گفت: "نه، فکر نمی کنم او آنجا بماند. شاید با این نوع رفتار ها او نخواهد که فصل آینده در آنجا حضور داشته باشد، این یکی از آن جدایی های دوستانه خواهد بود."

آلبرت فرر نیز گفت: "برای یک مربی سخت است که وقتی سال گذشته عناوین زیادی فتح کرده، در فصل بعد دوره ای داشته باشد که تیم خوب بازی نمی کند. زمانی که نتایج خوب نیستند، همه شروع به انتقاد از مربی می کنند، کسی که عناوین را فتح کرده است. قبول کردن چنین چیزی سخت است و به همین دلیل طرز تفکر او مهم است. این به نوع احساس او بستگی دارد، اگر او خوشحال است، اگر از هر چیزی به اندازه کافی در اختیار دارد، من مطمئنم که تا پایان فصل آنجا خواهد بود، در حال حاضر تغییر مربی هیچ معنایی نخواهد داشت."

گایزکا مندیتا نیز فکر می کند که آینده آنچلوتی در گرو عناوینی است که در این فصل به دست می آورد: "این مثل فصل گذشته است، قبل از فتح چمپیونزلیگ او خارج از باشگاه بود، سپس فاتح چمپیونزلیگ شد و هنوز بر سر کار است. اگر او عنوانی به دست نیاورد، چه قرارداد داشته باشد چه نه، فکر نمی کنم آنجا بماند. اگر هیچ عنوانی وجود نداشته باشد، او هم نخواهد بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 | 16:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.